בביצוע

אורנים - רביץ החדשה

נווה יעקב
units
146
יח"ד
buildings
3
בניינים
תיק קניות
1,500
מ"ר למסחר

במרכזה של שכונת רביץ - גולת הכותרת של נווה יעקב בירושלים, הולך ומוקם פרויקט המגורים היוקרתי 'אורנים'. הפרויקט כולל שלושה בניינים המתנשאים לתפארה בתכנון מושלם מעל לקומת מסחר, מוקפים בפארק ירוק ובסמיכות לתוואי הרכבת הקלה. 

קצת על הפרויקט

הפרויקט כולל שלושה בניינים ובהם 146 יח"ד מרווחות ומאובזרות למשפרי דיור ולזוגות צעירים.

 

השכונה

שכונת רביץ בה נבנה מתחם היוקרה אורנים, היא האזור החדש והאטרקטיבי אליו נשואות העיניים בנווה יעקב ובכל שכונות ירושלים. השכונה מאוכלסת במאות משפחות מרוצות אשר קבעו בה את מקום מגוריהם. תושבי השכונה נהנים מתחבורה ציבורית יעילה לכל רחבי העיר ומגוון גני ילדים, בתי כנסת ומוסדות ציבור.

 

המיקום

הפרויקט ממוקם על פארק ירוק ולצד פארק 'פטרי', ברחוב הולנדי שקט היוצא מרחוב אברהם רביץ, המהווה עורק ראשי בשכונה. בחלקו האחורי של הפרויקט יפותח שביל גישה מרווח אל שדרות נווה יעקב, בו ממוקם תוואי הרכבת הקלה.

 

התכנון

הפרויקט מתוכנן בקפידה על ידי משרד אדריכלים 'בריידמן אגמון אדריכלים', בחשיבה אומנותית ומעוררת השראה הבאה לידי ביטוי בפרקטיקה הגבוהה של הדירות ובעיצוב היוקרתי והחדשני של המבנים.

 

המפרט

היוקרה של בית נמדדת במפרט מושלם. בפרויקט אורנים השדרוגים והתוספות נמצאים כבר בסטנדרט. מטבח מפואר ויוקרתי, ריצוף בגדלים שונים ממיטב הטרנדים, תריסים חשמליים, מערכות שבת ומערכות חימום חסכוניות ומעוצבות תוצרת 'דקוהיט'.

 

רוצים מידע על הפרוייקט?

מלאו את הפרטים ונשמח לדבר איתכם

בטווח קצר מהפרוייקט תמצאו

רכבת קלה
רכבת קלה
2 דק' הליכה
בית כנסת
בית כנסת
1 דק' הליכה
פארק שעשועים
פארק שעשועים
במתחם הפרויקט
גני ילדים
גני ילדים
1 דק' הליכה
סופר מרקט
סופר מרקט
1 דק' הליכה
טיילת
טיילת
2 דק' הליכה

בריידמן אגמון אדריכלים

בריידמן אגמון אדריכלים

"התכנון שלנו הוא מאוד נקי בקווים שלו אבל נותן הרבה מקום לפרטי אבן מסורתיים בשילוב של אלמנטים מודרניים וחומרים חדשים. כך אנחנו מצליחים לקחת את המסורת של הבניה באבן ולקשור אותה לטכנולוגיה עכשווית, כדי לייצר מבנים יותר איכותיים עם מגורים יותר איכותיים."

אורנים

פרויקטים נוספים של בניה חדשה

נשמח לדבר איתכם